مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:152022-01-08اجتماعي

زنان مسئله نیستند بلکه حلال مشکلات شهر هستند


مشاور شهردار تهران در امور بانوان گفت: زنان مسئله ما نیستند بلکه حلال مشکلات هستند اگر مدیریت شهری قصد حل مشکلات شهر را دارد باید زنان را به شمار بیاورد.

- ، مریم اردبیلی مشاور شهردار تهران و مدیرکل امور بانوان شهرداری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح طرح جدید شهرداری در حوزه زنان با عنوان پویش ریحان شهر گفت: در فضای فعلی کشور نیاز است سطح حکمرانی مردمی و دوسویه بودن تعاملات ایجاد شود و در این فضا خانواده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که قلب این موضوع به زنان باز می گردد.

مشاور شهردار تهران در امور زنان یادآور شد: زنان مسئله ما نیستند بلکه حلال مشکلات هستند اگر مدیریت شهری قصد حل مشکلات شهر را دارد باید زنان را به شمار بیاورد و در این مسیر خانواده ها درک شوند.

وی افزود: در چنین دیدگاهی، نیاز است این ارتباط مؤثر با حدود 4 الی 5 میلیون زن تهرانی را ایجاد کنیم و بهره گیری از گروه های کنش گر مردمی نیز راه حل این موضوع است.

تمام آنچه به عنوان کنشگر مردمی مطرح است برای ما حائز اهمیت اند.

اردبیلی بیان کرد: در طرح ریحان شهر زنان و دختران شهر هستند که به ما می گویند که راه حل مسئله چیست و ما در این رویداد نقش حمایت گری و تسهیل کنندگی را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان مسئله نیستند بلکه حلال مشکلات شهر هستند

زنان مسئله نیستند بلکه حلال مشکلات شهر هستند