مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:102022-01-08سياسي

مهرواره «هوای نو» با نگاه گام دومی فعالیت هیئت ها را بررسی می کند


امسال سه بخش هیئت، ستایشگری و کتاب هیئت در مهرواره هوای نو بررسی می شود و می خواهیم با نگاه گام دومی ببینیم که چه کارهای فاخری در هیات انجام می‎شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در ویژه برنامه مادرانه با اشاره به سه بخش مهرواره هوای نو با عنوان هیئت، ستایشگری و کتاب که برای سال اول در نظر گرفته شده است، گفت: اساساً لازم است که به فضای هیئت، نگاه جدیدی داشته باشیم و در چهل واره دوم انقلاب جا دارد، این ظرفیت بزرگی که انقلاب اسلامی و معنویت جامعه مرهون آن است، بار دیگر دیده شود، زیرا احساس می کنیم هیئت ها خیلی بیش از آنچه تاکنون ثمر داشته‎اند می توانند راهگشا و مشکل گشا باشند.

وی اظهار کرد: هیئت ولو اینکه محفلی است که با توسل به اهل بیت (ع) معنا پیدا می کند، اما توسل یک کلیشه است که می تواند این درخت تنومند را به بار بنشاند و ثمرات بسیار داشته باشد.

نمونه آن را در کرونا و زلزله دیدیم.

این ها موارد بحرانی بوده و مسائل روحی و روانی جامعه را نیز هیئت می تواند سامان دهد و گزاف نیست اگر بگوییم، هیئت می تواند به برطرف شدن مشکلات اقتصادی جامعه کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرواره «هوای نو» با نگاه گام دومی فعالیت هیئت ها را بررسی می کند

مهرواره «هوای نو» با نگاه گام دومی فعالیت هیئت ها را بررسی می کند