مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:052022-01-08ورزشي

واکنش فدراسیون تنیس به حضور پرحرف و حدیث پسر وزیر سابق در کلاس مربیگری


فدراسیون تنیس نسبت به حضور پر حرف وحدیث  پسر مسعود سلطانی فر وزیر پیشین ورزش و جوانان در کلاس مربیگری درجه دو واکنش نشان داد.

- فدراسیون تنیس نسبت به حضور پر حرف وحدیث  پسر مسعود سلطانی فر وزیر پیشین ورزش و جوانان در کلاس مربیگری درجه دو واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون تنیس در مورد حضور پسر مسعود سلطانی فر وزیر پیشین ورزش و جوانان در کلاس درجه دو مربیگری بیان کرد: افراد شرکت کننده در کلاس مربیگری درجه 2 از طریق هیات استان تهران و البرز ثبت نام شده بودند و در لیستی که هیات تهران ارائه داده بود نام او هم وجود داشت.

از نظر خود من اولویت با افراد دیگر هم بوده است اما بیش از چهار سال بوده که نامبرده کارت مربیگری درجه 3 خود را دریافت کرده است.

کارت را هم در زمان آقای شایسته رییس پیشین فدراسیون دریافت کرده بود.

ضیا آذری در پاسخ به این پرسش که پسر وزیر پیشین ورزش و جوانان واجد شرایط برای حضور در کلاس مربیگری درجه 3 بوده است؟ تصریح کرد: بله نام او در لیست انتظار هیات تنیس استان تهران بود و شرایط لازم را داشت.

برای دریافت کارت مربیگری درجه 2 شرایطی لازم است اینکه فرد کارت مربیگری درجه 3 خود را دریافت و چهار سال هم از دریافت آن گذشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون تنیس به حضور پرحرف و حدیث پسر وزیر سابق در کلاس مربیگری

واکنش فدراسیون تنیس به حضور پرحرف و حدیث پسر وزیر سابق در کلاس مربیگری