مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:052022-01-08اجتماعي

عبور وحشتناک معلم از بالای رودخانه ای با عمق 15متر


ظاهرا داستان عبور از رودخانه با «گرگر» یا «جره» تمامی ندارد و تنها هم مخصوص روستای «گاودانه» و «بیر انجیر» نیست و نخواهد بود زیرا به لطف و کمک رسانه های مجازی روز به روز از ماهیت این روستاها و کمبودها و سختی های مردمانش پرده برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مردم، معلم و دانش آموزان روستای نسه کوه در مجاورت روستای انجو در استان چهارمحال و بختیاری یکی از همین محرومان به شمار می روند که برای رفتن به مدرسه محکوم به عبور از رودخانه ای هستند که شاید پایان زندگی شان را رقم بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی چند روز گذشته فیلم و عکسی در فضای مجازی منتشر شده بود که معلم روستایی را در حال عبور از رودخانه مواج و خروشان خرسان آن هم با استفاده از یک سیم بکسل نشان می داد.

در پیگیری ها جزییاتی از این عکس و محل جغرافیایی آن به دست آمد و مسئولان محلی نیز اصالت این عکس را مورد تایید قرار دادند.

این روستا به نام نسه کوه که به لحاظ محدوده جغرافیایی جزو استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود دارای مدرسه است اما فاقد راه ارتباطی مناسب می باشد و مردم و معلم این روستا مجبورند برای رفتن به مدرسه و انجام امور روز مره خود هر روز راه طولانی و سختی را تا روستای انجو طی کنند و چون میان این دو روستا رودخانه خروشان خرسان قرار دارد تنها راه عبور از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور وحشتناک معلم از بالای رودخانه ای با عمق 15متر

عبور وحشتناک معلم از بالای رودخانه ای با عمق 15متر