مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:202022-01-08سياسي

مکتب حاج قاسم ادامه دهنده مکتب متعالی فاطمی است


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه ترویج مکتب حاج قاسم در جامعه یک ضرورت است، گفت: مکتب حاج قاسم ادامه دهنده مکتب متعالی فاطمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز شب گذشته در مراسم باشکوه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار سلیمانی مسجد جامع کوهین ضمن تسلیت شهادت این بانوی بزرگ و گرامیداشت یاد سردار سلیمانی و شهدای تازه تفحص شده اظهار کرد: پیام رهبر معظم انقلاب برای شهیدان شاهدی که در سالروز شهادت حضرت زهرا تشییع شدند، بسیار عمیق و پرمعناست، قطعاً شهدا آیات الهی هستند که خیر کثیر و برکات آنها بر همه خواهد رسید.

وی افزود: بر خانواده شهدای گمنام که سالیان سال در فراغ عزیزان خود صبر کردند و این روزها شاهد حضور پیکر تعدادی از این شهدا و استقبال باشکوه ملت شهیدپرور از آنها هستیم، درود و رحمت می فرستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک ادامه داد: ما وارث مکتب فاطمی و مکتب روح الله و حاج قاسم هستیم؛ باید دید این مکتب چه ویژگی هایی دارد و چگونه می توان به آن دست یافت.

ویژگی هایی که به مکتب صدیقه طاهره (س) وصل می شود.

وی عنوان کرد: اخلاص، صداقت در کار، ولایتمداری و پیروی راستین از منویات مقام معظم رهبری ، ایمان، خلوص نیت و اندیشه ارزشمند از ابعاد مختلف ویژگی های شخصیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم ادامه دهنده مکتب متعالی فاطمی است

مکتب حاج قاسم ادامه دهنده مکتب متعالی فاطمی است