مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:252022-01-08اقتصادي

ایزوایکو و ظرفیتی مغفول مانده...


مجتمع اکشتی سازی ایزوایکو این روزها در شرایطی به فعالیتش ادامه می دهد که موجی از نگرانی ها را در بین فعالین اقتصادی استان هرمزگان و صنعت کشتی سازی کشور به همراه داشته است.

- صنعت کشتی سازی یکی از موتورهای صنعت و اشتغال است و شاید اندکی توجه به آن می تواند بخش بزرگی از اشتغال جوانان کشور را به خود اختصاص بدهد؛ صنعت کشتی سازی در حوزه صنایع دریایی به عنوان یک صنعت مادر و یک محور اصلی در تولید ملی به دلیل برخی بی توجهی ها در حالت رکود به سر می برد و کارشناسان و فعالان این صنعت نگران افول آن هستند.

هزینه های سنگین، نبود حمایت های لازم، محقق نشدن وعده ها و باور نداشتن مسئولان و دولتمردان مهم ترین مشکلات این بخش است.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با دارا بودن چهار هزارنفر نیروی با تجربه و چهاردهه فعالیت با مساحتی افزون بر یک هزار و 100 هکتار از جمله 380 هکتار حوضچه آرامش، با محوریت تعمیرانواع شناور، طراحی، ساخت و نصب انواع سازه های فراساحلی در 37 کیلومتری غرب شهر بندرعباس قرار دارد.

10 اردیبهشت 1390 بود که فتح الله محمدی از سمت خود استعفا داد تا حمید رضاییان جایگزینش شود و پس از یک دهه فعالیت و فراز و نشیب های فراوان نیز از سمت خود کنار رود تا در میانه های تیر 1400 از مجتمع ایزوایکو تا آذر ماه، کشتی سازی با سرپرستی اسماعیل صادقی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزوایکو و ظرفیتی مغفول مانده...

ایزوایکو و ظرفیتی مغفول مانده...