مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 04:552022-01-08اجتماعي

کارگران ساختمانی؛ بیکاران فصل سرد


روز تعطیل یا غیر تعطیل برایشان فرقی ندارد، به دنبال کسب یک لقمه نان حلال برای خانواده هایشان هستند، اگر گذرتان به ورودی های شهر شهرکرد از جمله میدان امام حسین، - میدان چهارمحال و .

افتاده باشد، جمعیتی از افراد را مشاهده می کنید که در سرما و گرمای سال منتظر هستند که یک نفر برای پیشنهاد کار سر برسد و دست خالی به منزل برنگردند، اما در این میان تنها یک یا دو نفر شانس با آن ها یار است که بر سر کار بروند، درست حدس زده اید، این قشر کارگران ساختمانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسائل و مشکلاتی که کارگران فصلی یا کارگران ساختمانی با آن ها دست و پنجه نرم می کنند، قصه پر غصه ای است که بارها و بارها از تریبون های مختلف بیان شده، اما انگار تنها عادت به شنیدن این غم نامه داریم، پای درد دلشان که بنشینی حرف های زیادی دارند از کم بودن دستمزدها، نداشتن بیمه، گرانی، رکود در ساختمان سازی که موجب بیکاری آن ها شده تا هزار و یک مشکل دیگر! کارگران ساختمانی در چهارمحال و بختیاری در خوشبینانه ترین حالت ممکن از ابتدای خردادماه تا پایان آبان ماه شرایط کار برای آن ها فراهم است، البته این مسئله بدین معنا نیست که در این ایام نیز هر روز بر سرکار هستند، بلکه اگر شانس با آن ها یار باشد در ماه نیمی از آن را بر سر کار بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران ساختمانی؛ بیکاران فصل سرد

کارگران ساختمانی؛ بیکاران فصل سرد