مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 22:002022-01-07اقتصادي

بی توجهی به هشدارها/ ارز 4200 جوانه زد!


انتشار ویدئویی در رابطه با جوانه زدن جوهای موجود در بندر چابهار شاید قابل باور نباشد ولی در جریان واردات کالای اساسی موضوع چندان عجیبی هم نیست و بارها پیش آمده که این اقلام وارداتی با ارز 4200 تومانی، - فاسد و از بین رفته است.

موضوع زمانی قابل تامل است که با وجود تمامی مصوبه ها و هشدارهایی که برای تعیین تکلیف کالاهای اساسی وجود داشته، توجهی به آنها نشده و این ماجرا همچنان تکرار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می دهد حجم قابل توجهی جو وارداتی در اسکله چابهار، جوانه زده و سبز شده است که از چند جهت قابل توجه بود.

اینکه این محموله کجا رها شده که زیر باران مانده و سبز شده است؟ مالک آن کیست و دلیل عدم تعیین تکلیف و ترخیص چیست؟ آیا کالایی که با ارز 4200 تومانی وارد شده و دولت دائم بر کمبود این ارز و نیاز به افزایش سقف واردات آن تاکید دارد این گونه باید از بین برود؛ آنهم زمانی که دامداران نسبت به تامین نهاده های دامی گله دارند؟ جوها برای شرکت امور پشتیبانی دام است پیگیری اولیه ایسنا از گمرک ایران و توضیح ارائه شده نشان داد که این جوها توسط شرکت پشتیبانی امور دام وارد شده است.

طبق گفته لطیفی –سخنگوی گمرک ایران- مجموع واردات صورت گرفته حدود 135 هزار تن جو بوده که نزدیک به 120 هزار تن آن از محل مصوبه ترخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به هشدارها/ ارز 4200 جوانه زد!

بی توجهی به هشدارها/ ارز 4200 جوانه زد!