مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 19:252022-01-07سياسي

هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست


رییس سازمان انرژی اتمی ایران به دیدارش با خانواده شهید قشقایی اشاره کرد و گفت: هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست.

- ، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام به دیدارش با خانواده شهید قشقایی اشاره و تأکید کرد: هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست.

وی تصریح کرد: در آستانه سالروز شهادت شهیدان مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی در مراسمی که برای بزرگداشت این دو شهید گرانقدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(س) برگزار شد، شرکت کردم.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران افزود: در ماه دی تعدادی از دانشمندان هسته ای ما از جمله شهید دکتر مسعود علی محمدی، مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

اسلامی ادامه داد: این شهیدان به واسطه نوع شهادت که در مسیر توسعه علم و فناوری کشور انجام گرفت، اجری مضاعف و جایگاهی ویژه در پیشگاه حضرت حق دارند.

وی اضافه کرد: باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم که هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست، آن هم شهادتی که در راه توسعه علم و خودکفایی و به دست اشقیا و دشمنان خدا صورت گرفته باشد.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران ادامه داد: دیروز و در دیدار کوتاهی که با خانواده معزز شهید قشقایی داشتم، با عزیزان حاضر در وصف سعادت شهدا و خانواده شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست

هیچ سعادتی بالاتر از شهادت نیست