مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 15:052022-01-07ورزشي

پیروزی ذوب آهن در دیدار معوقه لیگ بسکتبال/ کاظمی و زنگنه دبل دبل کردند


تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر، با درخشش کاظمی و زنگنه برابر حریف خود به پیروزی دست یافت.

- تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر، با درخشش کاظمی و زنگنه برابر حریف خود به پیروزی دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز (جمعه) 17 دی 1400، یک دیدار معوقه از هفته نهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران برگزار شد که در پایان، تیم ذوب آهن اصفهان برابر حریف خود مس کرمان به برتری دست یافت.

در این دیدار که از گروه الف مسابقات برگزار شد، ذوبی ها شروع خوبی نداشتند و کوارتر نخست را 23-17 به حریف کرمانی خود واگذار کردند.

در ادامه اما شاگردان کوهستان عملکرد خوبی را داشته و با برتری 16-28 در کوارتر دوم، 39 - 45 پیروز نیمه نخست شدند تا برنده به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم نیز شاگردان محمدرضا اسلامی نتوانستند مقابل حریف خود قد علم کنند و با قبول شکست 16-18 و 13-15 در کوارتر های سوم و چهارم، در مجموع نتیجه را 68 - 78 به حریف اصفهانی خود واگذار کردند.

در انتهای این بازی، آرمان زنگنه ملی پوش و فوروارد قدرتی تیم ذوب آهن با کسب 15 امتیاز، 15 ریباند و 5 پاس گل ضمن ثبت دبل دبل، با تأثیرگذاری 32 ستاره زمین شد.

ارسلان کاظمی دیگر ستاره ملی پوش ذوب آهن هم موفق شد با کسب 14 امتیاز، 16 ریباند و 2 پاس گل همانند زنگنه دبل دبل کند و با تأثیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی ذوب آهن در دیدار معوقه لیگ بسکتبال/ کاظمی و زنگنه دبل دبل کردند

پیروزی ذوب آهن در دیدار معوقه لیگ بسکتبال/ کاظمی و زنگنه دبل دبل کردند