مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 13:452022-01-07سياسي

کسی که به بیت المال دست درازی کند در این نظام جایی ندارد


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کسی که به بیت المال دست درازی و به مردم ظلم می کند نیاز به محاکمه ندارد، باید خودبه خود سکته کند و بمیرد و جایگاهی در این نظام ندارد .

- سردار حسین معروفی امروز هفدهم دی ماه در آیین یادواره شهدای عشایر در شهرستان کهنوج با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و قداست اهداف راهبردی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت گفت:شهدا مظهر قدرت ملت ایران هستند زیرا شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستند وهر کس می خواهد ملت ایران را بشناسد باید به این تاریخچه ارزشمند ،سلحشوری ،جانبازی و ایثارگری نگاه کند.

وی افزود: اگر به 1200 شهید و ایثارگرعشایر نگاه کنیم می بینیم شناسنامه ما شهیدان هستند وامروزه شناسنامه ملت ایران وعصاره ملت ایران اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی است و کسی می خواهد ملت ما را در دنیا بشناسد باید به این مرد بزرگ و علم و پرچم بزرگ ما که عصاره مردم و انقلاب اسلامی است نگاه کند.

معروفی با این تعبیر که شهدای ما یک جان و یک آبرو داشتند آن را با اخلاص به میان گذاشتند و اظهار کرد:شهدا برای بقای دین خدا و تمامیت ارضی کشور و حفظ انقلاب اسلامی که در حقیقت اسلام ناب محمدی است و برای عزت و شرف ملت بزرگ ما تقدیم کردند و به حقیقت شهیدان محور واقعی وحدت ملت ایران هستند و از طریق آنها امروز حاج قاسم مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که به بیت المال دست درازی کند در این نظام جایی ندارد

کسی که به بیت المال دست درازی کند در این نظام جایی ندارد