مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 12:152022-01-07ورزشي

پنجاه وچهارمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی در شهرری برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، همزمان با سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی، اسوه مردانگی و فتوت و پهلوانی، جامعه ورزش با حضور در ابن بابویه شهرری به روح بزرگ این پهلوان فراموش نشدنی ادای احترام کردند.

  مراسم بزرگداشت پنجاه وچهارمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی ظهر امروز با حضور جمع کثیری از علاقمند به منش پهلوانی و جوانمردی، پیشکسوتان، قهرمانان و مسؤولان ورزشی بر سر مزار وی در ابن بابویه شهرری برگزار شد.

  کشتی گیران شهرری بیش از 3سال در انتظار خانه کشتی هستند حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه حضور خودجوش مردم در سالگرد جهان پهلوان تختی باعث ماندگاری آیین جوانمردی می شود، اظهار کرد: امروز قهرمانان زیادی در این آب و خاک وجود دارند که باید مسؤولان به شکلی عمل کنند تا روحیه پهلوانی علاوه بر روحیه جهادی تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه نگاه مسؤولان باید مردمی باشد، گفت: تختی اسطوره ای برای مردم بود و باید تلاش کرد تا منش پهلوانی این اسطوره گسترش یابد چراکه اخلاق مداری در کنار منش پهلوانی عامل اصلی حل مشکلات کشور است.

  فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه ورزش در این شهرستان مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: طی سه سال گذشته تلاش بسیاری شد تا برای ساخت خانه کشتی، زمین و محلی مناسب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجاه وچهارمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی در شهرری برگزار شد

پنجاه وچهارمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی در شهرری برگزار شد