مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:552022-01-07سياسي

تورم قوانین یکی از عوامل فساد است/قوانین زیاد دست تولیدکنندگان را بسته است


امام جمعه همدان با بیان اینکه تورم قوانین یکی از عوامل فساد است گفت: قوانین زیاد دست و پای تولیدکنندگان را بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند محبت حضرت زهرا(س) را انکار کند اظهار کرد: خلیفه اول وقتی به عیادت حضرت فاطمه(س) رفت، اذعان کرد محبت فاطمه(س) را بیشتر از دختر خود دارد و این برای همه مشهود بوده است.

وی با بیان اینکه در قیامت نام فاطمه زهرا(س)، منصوره است افزود: بنا بر روایات، مومنان با نصرت الهی دلگرم می شوند و دست یاریگر خداوند نسبت به انسان ها به وجود حضرت فاطمه(س) است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه نام حضرت زهرا(س) در زمین به خاطر اینکه شیعیان را از آتش جهنم جدا می کند فاطمه است گفت: باید منش و روش زندگی این بانوی بزرگ را در جامعه پیاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر رییس جمهور با مراجع دینی تصریح کرد: ارتباط با مراجع و اخذ رهنمون از آنها توسط رییس جمهوری جای تقدیر و تشکر و دارد.

وی ادامه داد: یکی از توصیه هایی که همه علما مطرح کردند توجه به معیشت و اقتصاد کشور است و همه مراجع ما مشکلات اقتصادی را می بینند و لزوم رفع در این حوزه، اقدام برای تحقق عدالت است و علما باید تلاش کنند حق را برپا سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم قوانین یکی از عوامل فساد است/قوانین زیاد دست تولیدکنندگان را بسته است

تورم قوانین یکی از عوامل فساد است/قوانین زیاد دست تولیدکنندگان را بسته است