مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:002022-01-07سياسي

مهار تورم و گرانی عامل بازگشت اعتماد مردم و همراهی با مسئولان است


مهار تورم و رفع گرانی ها عامل بازگشت اعتماد از دست رفته مردم و همراهی با مسئولان برای رفع مشکلات است.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و تشکر از همراهی جامعه اهل سنت در این برنامه ها، اهل بیت (ع) را در کنار قرآن کریم محور وحدت و اتحاد و همدلی مسلمانان بیان کرد.

امام جمعه اسالم در ادامه با گرامیداشت یوم الله 19 دی ماه و حرکت انقلابی مردم قم در سال 56 در دفاع و حمایت از رهبری نهضت انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) نمونه بارز شناخت درست و اقدام به موقع مردم بصیر ایران اسلامی بود که جرقه مجدد انقلاب اسلامی و موجب تسریع پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام باقری با اشاره به حضور با بصیرت مردم انقلابی در صحنه های مختلف نظام، گفت: این حضور نشان از علاقمندی مردم به انقلاب و نظام اسلامی بوده و به لطف خدا با حضور و پشتیبانی مردم دشمنان هیچگاه نمی توانند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند.

وی به مواجهه کشورهای دنیا بر اساس سه اصل مفاهمه، معامله و مقابله اشاره و با بیان اینکه اکثر کشورهای جهان بر اساس معامله با یکدیگر ارتباط دارند، ادامه داد: ایران و آمریکا دو هویت متفاوت و کاملاً مخالف یکدیگر داشته و با یکدیگر مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار تورم و گرانی عامل بازگشت اعتماد مردم و همراهی با مسئولان است

مهار تورم و گرانی عامل بازگشت اعتماد مردم و همراهی با مسئولان است