مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 08:552022-01-07حوادث

اطفاء سریع حریق انبار در شیراز


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: حضور و اقدام سریع و به موقع آتش نشانان باعث جلوگیری از بروز خسارت سنگین در یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار لوازم و تزیینات خودرو و نمایشگاه اتومبیل شد.

- محمدهادی قانع جمعه 17 دی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان شهید قطبی بلوار ارتش شیراز، گفت: ساعت 9 و 48 دقیقه صبح امروز وقوع یک حادثه آتش سوزی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله مأموران با تجهیزات و امکانات از پنج ایستگاه به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان قدیمی در نبش خیابان رخ داده که طبقه اول با کاربری نمایشگاه اتومبیل و طبقه دوم به صورت مسکونی و انبار لوازم و تزیینات خودرو وجود داشت.

قانع عنوان کرد: حریق از بخش انبار مملو از لوازم یدکی و تزیینی خودرو آغاز شده و راه دسترسی به کانون حریق با بیش از 150 حلقه لاستیک کاملا مسدود شده بود.

او با اشاره به تلاش آتش نشانان برای جلوگیری از گسترش حریق و به بار آمدن خسارت مالی، بیان کرد: مشرفیت این ساختمان به بناهای مسکونی و تجاری مجاور، نمایشگاه اتومبیل طبقه اول، مسدود بودن راه دسترسی به کانون حریق و مهمتر از آن ناپایداری سقف این ساختمان قدیمی با وجود دود و شعله زیاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفاء سریع حریق انبار در شیراز

اطفاء سریع حریق انبار در شیراز