مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 06:502022-01-07سياسي

تربیت نسل مهدوی وظیفه مهم بانوان در جامعه اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانواده ها، گفت: تربیت نسل مهدوی وظیفه مهم بانوان جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه پنجشنبه در نشست بانوان کنشگر فرهنگی گفتمان ساز تربیت فاطمی، نسل سلیمانی با عنوان روضه خانگی، مجلس تربیت فاطمی، با اشاره به نگاه تربیتی و تاریخ ساز دین اسلام به زنان، اظهار کرد: دین مبین اسلام به برکت وجود حضرت زهرا (س)، نگاه ویژه به زنان جامعه داشته و بر تأثیرگذاری آنان در تربیت نسل آینده تاکید دارد.

وی ترویج شبهات فرهنگی در بحث زنان را ناشی از عدم آگاهی و نبود فرهنگ سازی مناسب در حوزه تعالیم دینی عنوان کرد و گفت: در جامعه کنونی به لحاظ اینکه برخی افراد آگاهی لازم از مبنای اصیل اسلام ندارند شبهات مختلفی در حوزه زنان ایجاد کرده و در صدد متزلزل کردن مقام زن و مادری در جامعه هستند که در این میان وظیفه نهادهای فرهنگی و فعالان تبلیغی، معرفی نگاه متعالی اسلام به زن به عنوان متربی نسل آینده در بین مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت معرفی و الگو سازی بانوان موفق و شاخص در حوزه های مختلف فرهنگی، دینی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: متأسفانه فعالیت های فرهنگی در حوزه شناسایی و معرفی بانوان موفق، موقر و محجبه در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نسل مهدوی وظیفه مهم بانوان در جامعه اسلامی است

تربیت نسل مهدوی وظیفه مهم بانوان در جامعه اسلامی است