مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 05:252022-01-07اقتصادي

58 درصد شهر بندرعباس از زیرساخت گاز شهری برخوردار است


در حالی که بیش از 58 درصد شهر بندرعباس دارای زیرساخت هایی گاز لوله کشی شهری است اما مردم همچنان دنبال سیلندر گاز هستند.

- ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: در حالی که بیش از 58 درصد شهر بندرعباس دارای زیرساخت هایی گاز لوله کشی شهری است اما مردم همچنان دنبال سیلندر گاز هستند.

عزیزالله کناری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه باید به دنبال راهکاری برای استقبال بیشتر مردم در استفاده از گاز لوله کشی شهری باشیم، افزود: از 100 هزار واحد مسکونی که زیرساخت گاز لوله کشی دارند تنها تاکنون 5 هزار واحد از گاز لوله کشی شهری استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه 50 هزار فقره تسهیلات 10 میلیون تومانی برای شهروندان در این زمینه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات تاکنون تنها 340 امتیاز استفاده شده است.

فرماندار بندرعباس خطاب به مجریان گاز لوله کشی شهری گفت: رقابتی در بین شما مجریان نمی بینم در حالی که فعالیت بیشتر شما منجر به ایجاد اشتغال بیشتر و جذب جوانان جویای کار خواهد شد و میزان درخواست انشعاب گاز شهری نیز افزایش خواهد یافت.

کناری, وجود 300 واحد نانوایی در محدوده دارای زیرساخت گاز شهری برای استفاده از گاز لوله کشی را ضروری برشمرد و تصریح کرد: تنها 27 واحد از این میزان از گاز شهری استفاده می کنند که باید ماب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 درصد شهر بندرعباس از زیرساخت گاز شهری برخوردار است

58 درصد شهر بندرعباس از زیرساخت گاز شهری برخوردار است