مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 14:452022-01-06فرهنگي

در «محفل شعر فاطمی» چه گذشت؟


محمدعلی مجاهدی در «محفل شعر فاطمی» با بیان این که وضعیت شعر فاطمی تا چند سال پیش به دلیل مسائل بسیار موهن که بعضی از آن ها با عظمتِ فاطمی سازگار نبود، - محمدعلی مجاهدی در محفل شعر فاطمی با بیان این که وضعیت شعر فاطمی تا چند سال پیش به دلیل مسائل بسیار موهن که بعضی از آن ها با عظمتِ فاطمی سازگار نبود، واقعا گریه دار بود، گفت: در این چند ساله، به ویژه در این محفل هرچه شنیدیم شعر زبده فاطمی بود؛ حماسه، شور، شوق؛ همه چیز در آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، اولین محفل شعرخوانی شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با عنوان محفل شعر فاطمی از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران چهارشنبه (پانزدهم دی ماه 1400) در استان قم برگزار شد.

در این محفل سیدموسی حسینی کاشانی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم) و شاعرانی چون محمدعلی مجاهدی، علی محمد مؤدب، علی داوودی، قاسم صرافان، زهیر توکلی، محمود حبیبی کسبی، سیدمحمدجواد شرافت، عباس احمدی، محمدحسین ملکیان، محمد غفاری، محمدمهدی خانمحمدی، اعظم سعادتمند، زهراسادات هاشمی و انسیه سادات هاشمی حضور داشتند.

محمدعلی مجاهدی با قرائت صلوات حضرت فاطمه زهرا(س)، اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَهَ وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بنیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُکَ بیان کرد: نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در «محفل شعر فاطمی» چه گذشت؟

در «محفل شعر فاطمی» چه گذشت؟