مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 12:352022-01-06سياسي

وزیر ارشاد از محل معجزه قرن بازدید کرد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در امامزاده 72 تن ساروق از محل معجزه قرن بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد مهدی اسماعیلی عصر امروز از امامزاده 72 تن ساروق محل حافظ قرآن شدن کربلایی کاظم ساروقی بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این بازدید گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی و قرآنی با همکاری استانداری مرکزی سال آینده در امامزاده 72 تن ساروق در دستور کار قرار گیرد.

 اسماعیلی افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه این امامزاده باید بتوان برنامه ای شاخص در شان امامزاده 72 تن برگزار کرد، چرا که معجزه قرآنی صورت گرفته در امامزاده 72 تن ساروق معجزه قرن است و مخاطب آن همه مسلمانان جهان هستند.

  وی بر لزوم بازسازی قسمت قدیمی امامزاده تاکید و اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز بازسازی بخش قدیمی این امامزاده با اعلام استانداری بدون هیچ گونه بروکراسی اداری اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس بنای امامزادگان 72 تن مربوط به سده ششم هجری است که در سال 1316 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

طبق اسناد و مدارک موجود در مجموعه زیارتی ساروق امامزاده طاهر(ع) و شاهزاده علی(ع) و همچنین چهار تن از فرزندان و نوادگان امام سجاد(ع) به نامهای حضرت علی الصالح، عبیدالله، محمدبن علی و نصرت خاتون و 66 نفر از نوادگان امامان معصوم، مریدان و شهدای اسلام،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد از محل معجزه قرن بازدید کرد

وزیر ارشاد از محل معجزه قرن بازدید کرد