مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 11:002022-01-06حوادث

امدادرسانی به شهرهای جنوبی فارس؛ از توزیع پتو و خوراک تا اسکان موقت سیل زدگان


در پی وقوع سیل در لارستان و لامرد در جنوب فارس، عملیات امدادی و خدمات درسانی همچنان به سیل زدگان به ویژه در بخش بیرمِ لارستان و نقاط آسیب دیده لامرد تداوم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، با گذشت حدود 72 ساعت از سیل در لارستان و لامرد، اکنون به گفته مسؤولین مرتبط، وضعیت تقریبأ به حالت کنترل درآمده است و امدادرسانی در حال انجام است، توزیع اقلام معیشتی و زیستی، اسکان اضطراری سیل زدگان، بازگشایی اکثر محورها تازه ترین جزییاتی است که از امدادرسانی به مناطق سیل زده منتشر شده است و مسؤولین مرتبط در گفتگو با فارس به تشریح جزییات آن پرداخته اند.

هیچ محوری در لارستان مسدود نیست مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: با اقدامات به موقعی که  انجام گرفت محور مسدودی در لارستان وجود ندارد و حتی در جاهایی هم که پلی تخریب شده راه موقت و فرعی زده شد تا  مردم برای رفت و آمد مشکلی نداشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در خصوص تلفات جاده ای در حوزه راه ها گفت: متاسفانه یک مورد کشته بر اثر طغیان آب رودخانه  در مُهر داشتیم که یکی از همشهریان هنگام طغیان رودخانه به دلیل ترس خود را از ماشین  به بیرون پرت می کند که بر اثر این اقدام جانش را ار دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به شهرهای جنوبی فارس؛ از توزیع پتو و خوراک تا اسکان موقت سیل زدگان

امدادرسانی به شهرهای جنوبی فارس؛ از توزیع پتو و خوراک تا اسکان موقت سیل زدگان