مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 09:202022-01-06سياسي

حاتمی رییس کمیته «امنیت روانی و آرامش بخشی» ستاد ملی کرونا شد


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به عنوان «رییس کمیته امنیت روانی و آرامش بخشی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا» منصوب شد.

- رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به عنوان رییس کمیته امنیت روانی و آرامش بخشی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز مورد توجه قرار گرفت.

این در حالی بود که سازمان نظام روان شناسی خواستار این شده بود که در این ستاد برای موضوع آسیب های روانی این موضوع به گونه ای تدبیر اندیشیده شود که متخصصان این حوزه جایی رسمی در ستاد داشته باشند.

پیش از این محمد حاتمی رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ایران در گفتگو با جایی ندارد گفت: در پساکرونا مشکل اصلی جامعه برخاسته از مشکلات روانی مردمی است که با سوگ، ترس های متعدد و… رو به رو بوده اند، حالا محمد حاتمی به مهر خبر می دهد که با حکم سردار محمد حسین سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا وی به عنوان رییس کمیته امنیت روانی و آرامش بخشی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب شده و قرار است در جلسات این قرارگاه حضور داشته باشد.

به گفته وی وظایف این کمیته کمک به شناسایی، توصیف و صورت بندی عوارض روانی و اجتماعی پاندمی کووید 19 و ارائه راه حل هایی برای رسیدن آحاد جامعه به امنیت روان و از طریق همکاری با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی رییس کمیته «امنیت روانی و آرامش بخشی» ستاد ملی کرونا شد

حاتمی رییس کمیته «امنیت روانی و آرامش بخشی» ستاد ملی کرونا شد