مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 09:152022-01-06فرهنگي

کشتی پهلو گرفته ، کتابی برای فطرت های پاک


کشتی پهلو گرفته عنوان اثری است بس خواندنی و ماندگار از استاد سید مهدی شجاعی که در واقع شرح حال سوگوارانه اهل بیت(ع) در عزای مادر سادات است.

- ایسنا/قم " کشتی پهلو گرفته" عنوان اثری است بس خواندنی و ماندگار از استاد سید مهدی شجاعی که در واقع شرح حال سوگوارانه اهل بیت(ع) در عزای مادر سادات است.

در این کتاب که همچون دیگر آثار این نویسنده نام آشنا مربوط به انتشارات نیستان است، سید مهدی شجاعی با قلمی شیوا، رسا و دغدغه مندانه که بی شک از دل برآمده، از زبان اهل بیت (ع) به سوگواری ام ابیها، حضرت صدیقه کبری (س) پرداخته است.

ایام عزاداری حضرت زهرا (س) بی شک بهترین فرصتی است تا مخاطبان عزیز با مطالعه این کتاب با بخشی از مصائب وارده بر حضرات معصومین (ع) به جهت شهادت مظلومانه پاره تن رسول الله (ص) آشنا شوند.

نگارنده در واقع در این کتاب بسیار پرفروش و محبوب در حوزه ادبیات آیینی، ضمن مروری بر نقاط عطف حیات حضرت زهرا (س)، روایتگر مصائب زندگی ایشان از زبان اطرافیانشان و نیز شخص خودشان است، به گونه ای که می توان مدعی شد این کتاب، مرثیه ای است منثور از زبان و دلِ صاحبانِ عزای فاطمی (س).

لازم به ذکر است که کتاب از 14 فصل تشکیل یافته و راوی اول شخص در هر کدام از فصول، یکی از وابستگان حضرت فاطمه (س) می باشند به این نحو که فصل اول حضرت رسول (ص)، فصل دوم ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی پهلو گرفته ، کتابی برای فطرت های پاک

کشتی پهلو گرفته ، کتابی برای فطرت های پاک