مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 09:102022-01-06حوادث

ارسال 500 دستگاه چادر از یزد برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد از ارسال دومین محموله کمک های هلال احمر استان یزد شامل 500 دستگاه چادر به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد از ارسال دومین محموله کمک های هلال احمر استان یزد شامل 500 دستگاه چادر به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

دکتر محسن حرازی زاده یزدی دراین مورد اظهار کرد: در پی بارندگی ها و سیل اخیر در مناطق مختلف کشور و پیرو اعلام نیاز سازمان امداد و نجات هلال احمر، بامداد امروز یک دستگاه کامیونت (فوسو) شامل 500 عدد چادر مسافرتی از انبار امدادی شهرستان اشکذر بارگیری شده و به منطقه سیل زده چابهار سیستان و بلوچستان اعزام شد.

وی گفت: همچنین امداد هوایی استان با تیم پرواز به صورت آماده باش کامل هستند تا در صورتی که استان سیستان و بلوچستان اعلام نیاز کند با هماهنگی سازمان امداد و نجات ، امداد هوایی استان یزد به منطقه سیل زده جهت امدادرسانی اعزام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حرازی زاده با بیان اینکه کمک های هلال احمر استان به مناطق سیل زده کشور در روزهای آینده بنا به اعلام سازمان امداد و نجات و نیاز مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت، عنوان کرد : مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی خود را برای سیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 500 دستگاه چادر از یزد برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

ارسال 500 دستگاه چادر از یزد برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان