مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 06:552022-01-06سياسي

تشییع پیکر پاک 4 نام آور سال های حماسه و ایثار در ارومیه آغاز شد


همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع پیکر مطهر 4 شهید تازه تفحص شده در میدان انقلاب ارومیه آغاز شد.

- ، پیکر پاک این شهدای تازه تفحض شده که یادگاران عملیات های کربلای 8، رمضان، در مناطق شرق بصره و شلمچه هستند، امروز پنجشنبه 16 دی در میدان انقلاب در حال برگزاری است.

پیکر این شهیدان والا مقام و پس از تشییع با حضور گسترده مردم در سه نقطه از شهر ارومیه شامل لشکر 3 نیروی مخصوص حمزه سید الشهدا (ع) ، دانشگاه فرهنگیان ارومیه و ستاد انتظامی استان آذربایجان غربی و یادمان شهید بروجردی در شهرستان نقده، به خاک سپرده خواهند شد.

همچنین همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مردم مؤمن و متدین ارومیه با اجتماع بزرگ معنوی ضمن استقبال از پیکر پاک و مطهر چهار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با برگزاری آیین عزاداری، با آنان وداع کردند.

آیین معنوی وداع با شهدای گمنام دفاع مقدس چهارشنبه شب در مساجد جنرال، لطفعلی خان و حسینیه ثارالله شهر ارومیه با حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و حضور پرشور مردم برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی، با مداحی در غم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین تمام شهدای جنگ تحمیلی به خصوص شهدای گمنام به مرثیه سرایی پرداختند و در غم از دست داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر پاک 4 نام آور سال های حماسه و ایثار در ارومیه آغاز شد

تشییع پیکر پاک 4 نام آور سال های حماسه و ایثار در ارومیه آغاز شد