مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 06:202022-01-06سياسي

شهدای جزیره خارگ سند مقاومت و پایداری این جزیره هستند


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: 319 شهیدی که در جزیره خارگ به شهادت رسیده اند، سند مقاومت و پایداری این جزیره هستند.

- دریادار علیرضا تنگسیری در مراسم روز خارگ اظهار کرد: اهالی شریف جزیره خارگ در زمان 8 سال دفاع مقدس مردانه مقاومت کردند تا شریان حیاتی اقتصادی کشور قطع نشود.

وی افزود: خارگ نماد مقاوت ایران اسلامی است، خارگ باید نمایان شود، خارگ متعلق به یک ملت مقاوم است که جلوی دشمن ایستاده است و 319 شهیدی که در این جزیره به شهادت رسیده اند سند مقاومت و پایداری این جزیره هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در تاریخ باید زحمات و حماسه های مردم خارگ نگارش و ماندگار شود.

دریادار تنگسیری گفت: جزیره خارگ نماد وحدت است و می بایست به جزایر ایران رسیدگی شود، اینجا خلیج فارس است و خواهد بود، و باید تاریخ جزایر ایرانی مستند نگاری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ، با میزبانی اداره بندر و دریانوردی خارگ وبا حضور دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم هفته فرهنگی و روز خارگ برگزار شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای جزیره خارگ سند مقاومت و پایداری این جزیره هستند

شهدای جزیره خارگ سند مقاومت و پایداری این جزیره هستند