مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 06:152022-01-06سياسي

شهدا گمنام و غوغایی که در شهرها بر پا شد+فیلم و عکس


دوباره شهید و دوباره غوغایی در شهر و این بار شهرستان بهشهر در شرق مازندران میزبان دو آلاله عاشورایی در سالروز شهادت بی بی دو عالم فاطمه زهرا(س) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مراسم استقبال از دو شهید گمنام  در شهر ورودی بهشهر در رستمکلا با حضور همه عاشقان و دلدادگان و جمعی از مسؤولان برگزار شد و پیکر 2 شهید تازه تفحص شده برای وداع و خاکسپاری به بهشهر تحویل شد تا روز پنج شنبه در دو نقطه از این شهرستان به خاک سپرده می شود.

این دو شهید دفاع مقدس در مصلای آیت الله جباری(ره) بهشهر این میعادگاه عاشقان میهمان مردان و زنانی بودند که جانانه پای ارزش ها و آرمان ها ایستادند و هم آمدند تا بار دیگر وفای به عهد و پیمان با شهدا را نشان دهند.

  آری حضور شهدا سبب نور و برکت بخشیدن به دل هاست و چه به موقع آمدند و به دور از هر خط و رنگی در دل های مان جای گرفتند و سبب حال خوب مان شدند.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور بهشهر در مصلای آیت الله جباری(ره) بهشهر جانانه با دو شهید خوشنام دفاع مقدس وداع کردند و امروز در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) این دو شهید 27 و 40ساله از عملیات بدر و شرق دجله را تشییع و در بندر امیرآباد و روستای برما به خاک می سپارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا گمنام و غوغایی که در شهرها بر پا شد+فیلم و عکس

شهدا گمنام و غوغایی که در شهرها بر پا شد+فیلم و عکس