مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 03:452022-01-06فرهنگي

روایت جنگ نور و ظلمت در «سپاهیان آتش»/ گروهی که دستمزد نمی گیرد


نوانمایش «سپاهیان آتش» که این روزها در پردیس تئاتر تهران اجرا می شود، روایتی از جنگ میان نور و ظلمت بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) است.

- ، نوانمایش سپاهیان آتش به نویسندگی و کارگردانی مسعود اسماعیلی اثری است که این روزها در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است.

این اثر که با حضور حدود 150 نفر بازیگر و عوامل مختلف تولید و اجرا شده، کاری از گروه فرهنگی هنری مسلم است و به گفته نویسنده و کارگردان اثر روایتی از جنگ میان نور و ظلمت بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) است.

گروه فرهنگی هنری مسلم در سایت رسمی خود درباره اجرای نوانمایش سپاهیان آتش چنین نوشته است: گروه فرهنگی هنری مسلم با عنایت حضرات معصومان بیش از 20 سال است که هر سال پای بیرق عزای فاطمی ایستاده است.

این گروه ضمن بازگویی وقایع مستند تاریخی با بهره بردن از منابع شیعه و سنی، همواره در حفظ وحدت و احترام به عقاید دیگران، کوشیده است.

مسلم سعی در تبلیغ و تحکیم اعتقادات شیعی دارد که برای ادامه این راه به دعای شما خوبان نیازمندست و علاوه بر دعا کمک دیگری هم از شما می خواهیم: به لطف خدا و همت شما همراهان همیشگی مسلم، تاکنون سالن نمایش های ما خالی نمانده است، اما بسیار مایلیم که مخاطبانی مثل دبیرستانی ها و دانشگاهی ها و آنان که در فرهنگ کشور اثرگذاری دعوت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جنگ نور و ظلمت در «سپاهیان آتش»/ گروهی که دستمزد نمی گیرد

روایت جنگ نور و ظلمت در «سپاهیان آتش»/ گروهی که دستمزد نمی گیرد