مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 03:352022-01-06اقتصادي

مخالفت مجدد منابع طبیعی غرب مازندران با واگذاری معدن در پل ذغال + سند


اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ نوشهر طی نامه ای به سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ضمن مخالفت مجدد با صدور پروانه اکتشاف جدید معدن در این منطقه تقاضای تجدیدنظر مجوز صادره را داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، در سال گذشته فردی با نام (الف ـ د)  در منطقه غربی محور آزاد راه تهران ـ شمال درخواست واگذاری بخشی از منطقه برای معدن شن و ماسه کرده که مورد موافقت قرار گرفت اما در مرحله واگذاری با ورود رسانه و پرداختن به این موضوع و مخالفت مسؤولان منطقه، موضوع به صورت ویژه در دستگاه قضایی مورد بررسی قرار گرفت.

در پی مکاتبات پی در پی خانم (الف  ـ د) موفق به دریافت رای از دیوان عدالت اداری و همچنین پروانه اکتشاف از اداره کل صنعت و معدن مازندران شد.

البته طی مخالفت کتبی و رسانه ای فرماندار، محیط زیست و منابع طبیعی با صدور مجوز اکتشاف خانم (الف ـ د) همچنان اصرار به احداث جاده دسترسی به مناطق مورد نظر داشته که با اقدام به موقع منابع طبیعی چالوس کار برای چندمین بار متوقف شد.

اداره کل منابع طبیعی غرب مازندران طی نامه به سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران که به پیوست گزارش است، مجددا مخالفت خود را در چند بند اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجدد منابع طبیعی غرب مازندران با واگذاری معدن در پل ذغال + سند

مخالفت مجدد منابع طبیعی غرب مازندران با واگذاری معدن در پل ذغال + سند