مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 23:002022-01-05بين الملل

دادستان کل آمریکا: تمام افراد دخیل در حمله به کنگره را به حساب اعمالشان می رسانیم


وزیر دادگستری آمریکا با تاکید بر مجازات تمام عاملان حمله به ساختمان کنگره در سال گذشته، گفت تهدیدهای خشونت آمیز علیه مجریان قانون را نیز بررسی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مریک گارلند ، دادستانی کل آمریکا بیش از 725 نفر را به جرایم ناشی از حمله به ساختمان کنگره آمریکا از شورش و ایجاد آشوب و بی نظمی گرفته تا حمله به پلیس و توطئه علیه نظام این کشور متهم کرده است.

از این افراد، حدود 165 نفر به جرم خود اعتراف کرده اند و حداقل 70 نفر نیز تاکنون محکوم شده اند.

وزیر دادگستری آمریکا که همزمان دادستان کل این کشور نیز هست، تاکی دکرد: ما حقایق را به هر کجا که منجر شود دنبال خواهیم کرد.

وزارت دادگستری بیش از 5 هزار احضاریه صادر کرده، حدود 2 هزار دستگاه الکترونیکی را توقیف کرده و بیش از 20 هزار ساعت فیلم ویدئویی را بازبینی کرده است و کار آن ادامه دارد .

بر اساس این گزارش، گارلند با اشاره تلویحی به درخواست بخش بزرگی از دموکرات های آمریکا برای مجازات سخت مهاجمان به کنگره، توضیح داد: من درک می کنم که ممکن است این پاسخی نباشد که برخی به دنبال آن هستند.

اما ما از طریق کار خود صحبت کنیم .

به نوشته رویترز، وی بر تعهد این وزارتخانه به بررسی تهدیدهای خشونت آمیز که علیه کارگران انتخاباتی، قانون گذاران، قضات، خدمه خطوط هوایی، مقاما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل آمریکا: تمام افراد دخیل در حمله به کنگره را به حساب اعمالشان می رسانیم

دادستان کل آمریکا: تمام افراد دخیل در حمله به کنگره را به حساب اعمالشان می رسانیم