مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 18:502022-01-05سياسي

آزادی 49 زندانی جرائم غیر عمد در کردستان


معاون قضایی رییس کل و معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان گفتاز آزادی 49 محکوم مالی و کیفری جرائم غیر عمد از زندان های استان کردستان خبر داد.

- بهادر اسدی ورمله امروز (15دی) در مراسمی که با همت سازمان بسیج حقوقدانان و ستاد مردمی دیه اداره کل زندان های استان کردستان به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سپاه بیت المقدس استان کردستان برگزار گردید؛ اظهار کرد: آزادی یک زندانی تنها آزادی یک شخص نیست بلکه با این اقدام از آسیب های اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی جلوگیری می شود.

اسدی ضمن تقدیر از کمک بسیج حقوقدانان سپاه بیت المقدس استان عنوان کرد: بسیج در تمام سطوح جامعه نقش بسیار تاثیرگزاری را ایفا کرده و همواره یاور انسان های محروم و بی بضاعت بوده و امروز نیز شاهد جنبه دیگری از بسیج هستیم که در قالب کمک مومنانه اقدام به کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر تاثیر آسیب هایی که زندان روی فرد زندانی و خانواده وی می گذارد، افزود: آزادی یک محکوم مالی تنها آزادی یک شخص نیست بلکه با این اقدام از آسیب های اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی جلوگیری می شود.

اسدی در ادامه گفت: امروز شاهد آزادی 49 محکوم مالی و کیفری جرائم غیر عمد از زندان های استان هستیم که مبلغ بدهی آنها مبلغ 8 میلیارد بود که با همت و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 49 زندانی جرائم غیر عمد در کردستان

آزادی 49 زندانی جرائم غیر عمد در کردستان