مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 16:102022-01-05سياسي

انتقال پادگان 04 بیرجند اولویت برنامه حوزه عمران است


سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: پیگیری انتقال پادگان 04 در اولویت برنامه های حوزه عمران استانداری خراسان جنوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده  سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز در جلسه دیدار شهردار و معاونین شهرداری بیرجند اظهار داشت: پیگیری انتقال پادگان 04، در اولویت برنامه های حوزه عمران استانداری است این موضوع با هدف زیباسازی شهر به طور ویژه دنبال خواهد شد.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، شهر را خانه واقعی شهروندان خواند و تصریح کرد: ما می بایست با مسئولیت پذیری، شهر را برای زندگی شهروندان آماده نماییم.

به گفته وی؛ در این راستا تمام تلاش خود را برای کمک به شهرداری به کار می گیریم و در فراهم نمودن شرایط به منظور جلب رضایت شهروندان در کنار این مجموعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بیرجند، مورد حمایت استانداری قرار دارد، اظهار داشت: شناختن ظرفیت های شهر و برنامه ریزی اصولی در راستای بهره برداری از آنها، می تواند در روند اجرای پروژه های شهری مؤثر باشد.

عباس زاده تأکید کرد: با برگزاری جلسات هفتگی با شهرداری و شورای اسلامی شهر، در برطرف کردن مشکلات شهر بیرجند، تمام تلاش خود را خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پادگان 04 بیرجند اولویت برنامه حوزه عمران است

انتقال پادگان 04 بیرجند اولویت برنامه حوزه عمران است