مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 14:352022-01-05سياسي

پیام استاندار لرستان به مناسبت سالروز تشکیل هسته گزینش


استاندار لرستان به مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تأسیس نهاد انقلابی هسته گزینش پیامی صادر کرد.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان به مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تأسیس نهاد انقلابی هسته گزینش پیامی صادر کرد.

در پیام استاندار به مناسبت سالروز تشکیل هسته گزینش آمده است: درایت و آینده نگری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر صدور فرمان تشکیل نهاد انقلابی گزینش در پانزدهم دی ماه سال 1361 شجره طیبه ای است که برکات آن دائم و مستمر می باشد.

بی تردید انتخاب افراد اصلح و شایسته برای خدمت در دستگاه های دولتی در راستای نیل به اهداف متعالی سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این امر تأکید نموده گزینش گران باید در کار تحقیق، خدا را در نظر داشته و ضمن رعایت حدود و موازین شرعی از دخالت دادن علایق شخصی و تنگ نظری پرهیز و عدل و انصاف را با جدیت مورد توجه قرار دهند.

تلاش این نهاد انقلابی باید در جهت سوق دادن سیستم اداری به سمت گزینش انسان های شایسته و نخبه جامعه باشد زیرا اگر هر فرد در حوزه وظیفه خود، اخلاق اسلامی را رعایت کند در حقیقت گام مؤثری در سالم سازی جامعه برداشته و حساسیت وظایف گزینش گران نیز در همین رابطه بوده، از این رو هسته گزینش باید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام استاندار لرستان به مناسبت سالروز تشکیل هسته گزینش

پیام استاندار لرستان به مناسبت سالروز تشکیل هسته گزینش