مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 12:302022-01-05اقتصادي

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید تلویزیون در بانه


قیمت های سر سام آور لوازم خانگی و نبود برندهای اورجینال در بازار باعث شده که مردم یکی از گزینه های انتخاب های خود را به سمت بانه داشته باشند .

- شاید در ایران کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که حداقل یکبار اسم بانه را نشنیده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام ممتاز کالا، این شهرستان در شمال غربی کشور در مرز اسان کردستان با سلیمانیه عراق قرار گرفته است و با توجه به شرایط جغرافیایی این شهرستان همیشه مورد توجه عموم برای خرید لوازم خانگی قرار گرفته است .

در شهرستان بانه می توان هر نوع محصولی از جمله لوازم خانگی ( تلویزیون ، کولرگازی ، یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی و سایر لوازم خانگی ریزو درشت ) ، البسه خارجی ( چین ، ترکیه ) ، کفش های استوک اروپایی ، لوازم ماشین خارجی ، پتو و هر آنچه که به ذهن شما می رسد در بانه پیدا کنید.

نظرات در مورد بانه در دو دسته ی مردم راضی و ناراضی جای گرفته اند و دلیل اکثر ان ها به اصالت دستگاه ها بر می گردد کسانی که محصولات اصلی تهیه کرده اند راضی و کسانی که در دام کلاه بردارها افتاده اند و جنس تقلبی برای آن ها ارسال شده است ناراضی.

البته دسته ی دوم کسانی هستند که از کمبود اطلاعات خود ضربه می خورند چرا که در محیط نت علل الخصوص در فروشگاه ممتازکالا مطلبی با عنوان چگونه جنس اصلی را از فیک تشخیص دهیم وجود دارد که بعد از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید تلویزیون در بانه

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید تلویزیون در بانه