مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 12:152022-01-05سياسي

مسئولان باید مانند شهید سلیمانی زندگی فاطمی داشته باشند


نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولین باید در تمامی کارها شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و زندگی فاطمی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه های استان ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به ویژگی شخصیتی آن حضرت ابراز داشت: معیار حضرت زهرا (س) برای انجام هر کاری، کسب رضایت الهی بود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر بخواهیم زندگی فاطمی داشته باشیم، باید شاخصه و ملاک ما نیز کسب رضایت الهی باشد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری افزود: با اشاره به دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی افزود: شهید سلیمانی تربیت شده مکتب فاطمیه بود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: شهید سلیمانی به معنای واقعی در زندگی شخصی و کاری خود خلق وخوی مکتب اهل بیت (ع) گرفته بود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تواضع، اخلاص، شجاعت و به ویژه مسئولیت پذیری از مهم ترین صفات و ویژگی های سردار قاسم سلیمانی بود که برگرفته از مکتب فاطمی بود که مسئولین باید این ویژگی ها را مدنظر خود قرار دهند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به مسئولین و اعضای هیئت علمی گفت: هر جا و در هر موقعیتی هستیم باید مسئولیت پذیر باشیم و برای رضای خدا تکلیف خود را به نحو احسن انجام دهیم، همان گونه که شهید سلیمانی بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید مانند شهید سلیمانی زندگی فاطمی داشته باشند

مسئولان باید مانند شهید سلیمانی زندگی فاطمی داشته باشند