مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:352022-01-05سياسي

اجرای برخی از پروژه ها به علت نبود آب در خراسان شمالی قفل شده است


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای برخی از پروژه ها به علت نبود آب در خراسان شمالی قفل شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای برخی از پروژه ها به علت نبود آب در خراسان شمالی قفل شده است.

علی جدی در جلسه شورای اداری که 15 دی در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در حوزه تامین آب در این استان باید به صورت جدی تر عمل شود، اظهارکرد: در حال حاضر اجرای پروژه در برخی از شهرستان های استان معطل اختصاص یک لیتر آب در ثانیه می ماند.

وی افزود: بنابراین در اجرای پروژه آب سرانی باید سرعت بیشتری بخشیده شود و وزارت نیرو نیز مکاتبات لازم برای اختصاص یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر را نیز انجام داده است.

جدی با بیان اینکه سفر دکتر رییسی به خراسان شمالی در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد، ادامه داد: موضوع انتقال آب سرانی یکی از مباحثی است که باید در این سفر مصوب و دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه های راه آهن و آزادراه بجنورد و مشهد از دیگر پروژه هایی است که باید در سفر رییس جمهور به استان پیگیری شود، اظهارکرد: پروژه راه آهن استان را از طریق وزارت مربوطه پیگیری کردیم و در نهایت نامه ای از سوی وزارت خانه با تعیین اولویت به معاون اول رییس جمهور ارسال شد و اکنون در مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برخی از پروژه ها به علت نبود آب در خراسان شمالی قفل شده است

اجرای برخی از پروژه ها به علت نبود آب در خراسان شمالی قفل شده است