مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:252022-01-05اقتصادي

سند آمایش سرزمینی توسعه راه ها برای استان ها تهیه شده است


رییس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی از تهیه سند آمایش سرزمینی برای توسعه متوازن در حوزه راه وشهرسازی برای استان های مختلف کشور خبر داد.

- ، فاطمه السادات حمیدیان ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با اشاره به کمبود نقدینگی و اعتبارات برای اجرای پروژه ها اظهار داشت: کمبود نقدینگی و اعتبارات در تمام پروژه های کشور وجود دارد وامیدواریم با ریل گذاری درست و تحقق اهداف سازمان راهبردی وزارت راه آن را محقق سازیم.

وی ادامه داد: نخستین اولویتی که در مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی تعریف شده، سند ملی آمایش سرزمینی است و به این منظور اسناد برنامه ای توسعه ای برای هر استان مشخص شده است.

رییس مرکز توسعه و سیاست های راهبردی وزارت راه و مسکن و شهرسازی ادامه داد: هدف اصلی آمایش سرزمین، توزیع متوازن تسهیلات و در نهایت ارتقا ی کیفیت زندگی در کل کشور است ومتأسفانه این برنامه ی راهبردی تاکنون مورد استناد واقع نشده است اما این برنامه برای هر 31 استان تهیه شده است و باید اجرایی شود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و نخبه وایجاد تیم های هیئت اندیشه ورز می تواند در تسریع بسیاری از امورات کمک کار دولت در هر شهر ستان باشد که امیدوارم در آینده نزدیک از این ظرفیت ها استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش سرزمینی توسعه راه ها برای استان ها تهیه شده است

سند آمایش سرزمینی توسعه راه ها برای استان ها تهیه شده است