مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:002022-01-05اقتصادي

زیرساخت های شهرک صنعتی آباده و سورمق تکمیل می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از تکمیل زیرساخت های فاز دوم شهرک صنعتی آباده و ناحیه صنعتی سورمق خبر داد.

- احد فتوحی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آباده، با بیان اینکه زیرساخت مناسبی در شهرک های صنعتی این شهرستان برای جذب سرمایه گذار فراهم شده است، گفت: شهرک صنعتی آباده بزرگترین شهرک صنعتی شمال فارس محسوب می شود به طوری که در حال حاضر 115قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در این شهرک صنعتی منعقد شده است.

به نقل از شرکت شهرک های صنعتی فارس، فتوحی همچنین با اشاره به اینکه دو شهرک و یک ناحیه صنعتی در شهرستان آباده با مساحتی افزون بر 340هکتار آماده جذب متقاضیان سرمایه گذاری است، گفت: برای جذب سرمایه گذار در شهرک صنعتی ایزدخواست نیز مشوق هایی نظیر کاهش سهم پرداخت نقدی به 10درصد با اقساط 30ماه بدون سود در نظر گرفته شده است.

او عنوان کرد: شهرک صنعتی ایزدخواست در شمالی ترین نقطه فارس از موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است و با مساحت95هکتار ظرفیت استقرار 200 واحد تولیدی و صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی یکهزار نفر را خواهد داشت.

فتوحی در ادامه با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده نیز از مجهزترین شهرکهای صنعتی فارس از لحاظ توسعه زیرساخت ها محسوب می شود، گفت: تکمیل زیرساخت ها در فاز دوم این شهرک صنعتی نیز بصورت اولویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های شهرک صنعتی آباده و سورمق تکمیل می شود

زیرساخت های شهرک صنعتی آباده و سورمق تکمیل می شود