مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:002022-01-05ورزشي

اعتماد به نفس رمز پیروزی مقابل مس رفسنجان است


سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: درست است بازیکنانم بسیار جوان و کم تجربه هستند ولی اگر اعتماد به نفس کافی را در خود ایجاد کنند توانایی پیروزی مقابل مس رفسنجان را دارند.

-  رئوفی سرمربی تیم والیبال آذر باتری ارومیه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه میانگین سنی بازیکنانش نزدیک 20 سال است و اغلب آن ها برای اولین بار است که حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند اظهارداشت: این جوانان آینده های والیبال این کشور هستند و می توانند با کسب بهترین تجربه ها سال های سال در خدمت ورزش ایران باشند.

وی ادامه داد: امروز کار سختی مقابل تیم مس رفسنجان داریم زیرا که این تیم هفته گذشته به دلیل کسب پیروزی مقابل قهرمان نیم فصل با روحیه بازی های دور برگشت شده است تصریح کرد: تیم آذرباتری با ترکیب ثابت و بدون هیچ تغییری دیدارهای دور برگشت خود را پیگیری می کند ولی با این وجود من به بازیکنانم ایمان دارم.

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: شهر ارومیه قطب والیبال ایران است و 70 درصد ترکیب این تیم را بازیکنان جوان و بومی این شهر تشکیل داده اند و آینده روشنی پیش رو دارند.

خاطرنشان می شود هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها امروز چهارشنبه پانزدهم دی ماه با انجام هفت دیدار در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به نفس رمز پیروزی مقابل مس رفسنجان است

اعتماد به نفس رمز پیروزی مقابل مس رفسنجان است