مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:002022-01-05فرهنگي

تهیه کننده «عاشورا» برای «موقعیت مهدی» مجوز می گیرد؟


تهیه کننده سریال «موقعیت مهدی» که نسخه سینمایی آن با تهیه کنندگی شخصی دیگر به جشنواره فجر ارائه شده می گوید: دلیل این اتفاق نداشتن سابقه سینمایی است ولی در عین حال پیگیری هایی در حال انجام است تا فیلم به نام خودش در جشنواره فجر حضور داشته باشد.

- تهیه کننده سریال موقعیت مهدی که نسخه سینمایی آن با تهیه کنندگی شخصی دیگر به جشنواره فجر ارائه شده می گوید: دلیل این اتفاق نداشتن سابقه سینمایی است ولی در عین حال پیگیری هایی در حال انجام است تا فیلم به نام خودش در جشنواره فجر حضور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی حجازی فر از سال گذشته مقدمات ساخت یک سریال هفت قسمتی را درباره لشکر 31 عاشورا و بخصوص مهدی و حمید باکری به تهیه کنندگی ابئالفضل صفری آغاز کرد تا این سریال به عنوان محصولی از سیما فیلم آماده پخش باشد، اما در فهرست اعلام شده از سوی چهلمین جشنواره فیلم فجر نام این بازیگر و کارگردان با فیلم موقعیت مهدی دیده شد.

البته پیش از مشخص شدن فهرست نهایی فیلم ها شنیده می شد که قرار است یک نسخه سینمایی از این سریال به فجر برسد و در آخر این اتفاق با نام یک تهیه کننده دیگر رخ داد.

حال صفری تهیه کننده مینی سریال عاشورا درباره اینکه چرا نام حبیب والی نژاد به جای او در نسخه سینمایی به جشنواره فجر معرفی شده، گفته است: سرمایه گذار این پروژه تلوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده «عاشورا» برای «موقعیت مهدی» مجوز می گیرد؟

تهیه کننده «عاشورا» برای «موقعیت مهدی» مجوز می گیرد؟