مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:352022-01-05بين الملل

وزیر دفاع آمریکا درخصوص خروج آمریکا از افغانستان شهادت می دهد


وزیر دفاع آمریکا، هفته آینده درخصوص خروج آمریکا از افغانستان، در کنگره شهادت خواهد داد؛ اما این جلسه قرار است خارج از دید عموم برگزار شود.

- وزیر دفاع آمریکا، هفته آینده درخصوص خروج آمریکا از افغانستان، در کنگره شهادت خواهد داد؛ اما این جلسه قرار است خارج از دید عموم برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری دیفنس نیوز، کمیته روابط خارجی سنای آمریکا اعلام کرد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه آتی، 11 ژانویه، در این کمیته در یک مرکز فوق سری سنا سخنرانی خواهند کرد.

این رویداد و حضور هم زمان با اذعان مقامات دفاعی به دستاوردهای القاعده، گروه افراطی که 20 سال پیش از افغانستان به عنوان پایگاهی برای حمله به آمریکا استفاده می کرد، برگزار خواهد شد.

آستین تاکید کرده است که ارتش آمریکا می تواند با استفاده از هواپیماهای نظارتی و تهاجمی مستقر در جاهای دیگر، تهدیدات ناشی از افغانستان را مهار کند.

همچنان، دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، درخصوص پایان آشفته طولانی ترین جنگ آمریکا با انتقادات و پرسش های دو حزبی مواجه شده است.

حتی قانون گذارانی که با تصمیم بایدن برای پایان دادن به جنگ 20 ساله ابراز موافقت می کنند، نسبت به خروج عجولانه که در آن 13 نظامی آمریکا کشته شدند، ابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع آمریکا درخصوص خروج آمریکا از افغانستان شهادت می دهد

وزیر دفاع آمریکا درخصوص خروج آمریکا از افغانستان شهادت می دهد