مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:302022-01-05سياسي

رسالت بانوان تربیت دینی جامعه است


یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه رسالت بانوان تربیت دینی جامعه است، گفت: نقش کلیدی زن در هدایت جامعه غیرقابل انکار است.

- حجت الاسلام سید محی الدین قوامی صبح چهارشنبه در مراسم وداع دختران تشکل نورا با شهدای گمنام اظهار کرد: اباعبدالله الحسین (ع) انتظار رسیدن شهدا به خود را می کشد و از خداوند سوال می کنند که فلانی کی می آید و کی شهید می شود لذا این شهیدی که در محضرش بودیم امام حسین زمان شهادت ایشان را هم از خداوند سوال کردند و برای این مهمان فاطمی باید ارزش و احترام خاصی قائل باشیم.

این مبلغ و کارشناس دینی افزود: شهدا مهمانان خود را دعوت می کنند و فرقی نمی کند که فرد حجاب مناسبی داشته باشد یا نه، مهم این است که ما بتوانیم راه شهید را ادامه دهیم و با دعوت در مسیر شهدا، می توانیم به زندگی هایمان رنگ دیگری بدهیم.

وی اضافه کرد: ما شهدا را مستجاب الدعوه می دانیم و این اتفاق بارها برای اطرافیانمان افتاده است و ما باید جایگاه شهدا، پی ببریم و به شناخت برسیم و برای پاسداری از خون شهدا باید به وصیت نامه آنها عمل کنیم.

حجت الاسلام قوامی تصریح کرد: باید مقوله ایمان را برای خودمان الگو قرار بدهیم و برای رسیدن به ایمان واقعی باید با نفس خود ستیز کنیم و پای صراط حق با تمام سختی های پیش رو از جمله فضای مجازی، خانواده، مد شدن و جامعه نقش مؤثری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت بانوان تربیت دینی جامعه است

رسالت بانوان تربیت دینی جامعه است