مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 08:352022-01-05اجتماعي

توزیع و غرس 1.3 میلیون اصله نهال در استان مرکزی


مدیر کل منابع طبیعی استان مرکزی با اشاره به آغاز پویش «ایران سرسبز، ایران قوی»، گفت: در قالب این پویش یک میلیون و 300 هزار اصله نهال در استان مرکزی توزیع و غرس می شود.

- با اشاره به آغاز پویش ایران سرسبز، ایران قوی ، گفت: این پویش با شعار ایران سرسبز و هر ایرانی یک نهال با هدف احیا و توسعه جنگل کاری، کاهش آلودگی هوا از 10 آذرماه لغایت پایان اسفند سال جاری در شهرستان های استان در حال اجرا است.

وی افزود: در راستای اجرایی شدن این پویش تعداد یک میلیون و 300 هزار اصله نهال از سوی اداره کل آبخیزداری استان مرکزی به صورت رایگان در استان مرکزی توزیع شود.

امروز نیز به صورت نمادین تعداد 100 اصله نهال زبان گنجشک و سرو خمره ای در ورودی روستای دیزآباد خنداب با حضور مسؤلین استانی و شهرستان خنداب غرس شد.

محمدی با بیان اینکه توسعه درختکاری و حفظ منابع طبیعی دغدغه ای همگانی است، گفت: این پویش در راستای توسعه فضای سبز، سلامت مردم و جنگل کاری و سلامت محیط زیست شکل گرفته و حرکتی مردمی است.

وی افزود: متقاضیان دریافت نهال می توانند با ارائه درخواست از طریق ادارات شهرستان ها اقدام کنند و پس از سیر مراحل قانونی و کارشناسی تعداد مشخصی نهال را از طریق نهالستان اداره کل دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع و غرس 1.3 میلیون اصله نهال در استان مرکزی

توزیع و غرس 1.3 میلیون اصله نهال در استان مرکزی