مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:452022-01-05پزشكي

حضور تیم های سلامت روان در مناطق سیل زده فارس


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه سلامت شهروندان اولویت اصلی است، از برنامه ریزی برای حضور تیم های سلامت روان در مناطق مواجه به مشکل سیلاب و سیل زده جنوب فارس خبر داد.

- دکتر سید وحید حسینی چهارشنبه 15 دی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع سیل در برخی مناطق جنوب کشور و فارس، تیم های بهداشتی در این مناطق حضور یافتند.

او با اشاره به دستور وزیر بهداشت در این زمینه به روسای دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، کرمان، هرمزگان و زاهدان در پی وقوع سیلاب در مناطق جنوب کشور، گفت: در اثر بارش های اخیر در سطح استان فارس، مناطقی از توابع شهرستان های مهر و لارستان دچار سیلاب شده که مجموعه سلامت استان نیز برای خدمت به مردم این مناطق به حالت آماده باش درآمد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از حضور تیم های بهداشتی دانشگاه در روستای جونیو از توابع شهرستان مهر به دلیل وقوع آبگرفتگی برخی منازل خبر داد و اظهار کرد: در منطقه بیرم از توابع شهرستان لارستان نیز تعدادی منازل با مشکل آبگرفتگی مواجه شدند که تیم های بهداشتی در سریع ترین زمان ممکن در کنار مردم این مناطق حضور یافته و کار نظارت بر سلامت مواد غذایی و آب آشامیدنی را آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم های سلامت روان در مناطق سیل زده فارس

حضور تیم های سلامت روان در مناطق سیل زده فارس