مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 06:202022-01-05پزشكي

تسریع در خدمات رسانی بهداشتی و درمانی در مناطق سیل زده فارس


سرپرست علوم پزشکی شیراز با اشاره به حضور تیم های سلامت در مناطق سیل زده جنوب استان، بر خدمت رسانی فوری به مردم این مناطق تا تامین سلامت حداکثری در منطقه تاکید کرد.

- ، در پی وقوع سیل در برخی مناطق جنوب کشور و استان فارس، با دستور سرپرست دانشگاه، تیم های بهداشتی در این مناطق حضور یافتند.

دکتر وحید حسینی با اشاره به دستور وزیر بهداشت در این زمینه به روسای دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، کرمان، هرمزگان و زاهدان در پی وقوع سیلاب در مناطق جنوب کشور گفت: در اثر بارش های اخیر در سطح استان فارس، مناطقی از توابع شهرستان های مهر و لارستان دچار سیلاب شده که مجموعه سلامت استان نیز برای خدمت به مردم این مناطق به حالت آماده باش درآمد.

سرپرست دانشگاه از حضور تیم های بهداشتی دانشگاه در روستای جونیو از توابع شهرستان مهر به دلیل وقوع آبگرفتگی برخی منازل خبر داد واظهار کرد: در منطقه بیرم از توابع شهرستان لارستان نیز تعدادی منازل با مشکل آبگرفتگی مواجه شدند که تیم های بهداشتی در سریع ترین زمان ممکن در کنار مردم این مناطق حضور یافته و کار نظارت بر سلامت مواد غذایی و آب آشامیدنی را آغاز کرده اند.

او با اشاره به آب گرفتگی یکی از مراکز بهداشتی درمانی منطقه بیرم افزود: در همین راستا تجهیزات این مرکز به فضای دیگر انتقال یافت و با تلاش های انجام گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در خدمات رسانی بهداشتی و درمانی در مناطق سیل زده فارس

تسریع در خدمات رسانی بهداشتی و درمانی در مناطق سیل زده فارس