مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 05:452022-01-05سياسي

آخرین تیر باید از جبهه صادرات به سوی دشمنان پرتاپ شود


استاندار مازندران با بیان این که دشمن، پیام اقتدار ایران اسلامی را دریافت کرده است، گفت: شناسایی بازارهای هدف جدید در سایه تعامل مسئولان و صادرکنندگان، - در دستور کار قرار گیرد.

‎ سید محمود حسینی پور در این مراسم، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز روز مهمی است که مراسم تجلیل از فعالان جبهه اقتصادی را برگزار کردیم، تجلیل از کسانی که به عنوان خط شکنان تحریم ظالمانه به خصوص در طول سال های اخیر که شرایط متفاوت تر از قبل شد، ایستادگی کردند.

وی ضمن تقدیر از صادرکنندگان عرصه اقتصاد به ویژه در بخش صنعت و کشاورزی، گفت: این دو حوزه از مهم ترین عرصه های اقتصادی استان هستند، در شرایط فعلی باید بدانیم که موضوع صادرات چه ارزشی در کشور و استان دارد.

حسینی پور افزود: طبیعتا در دنیای امروز، امر صادرات در شمار موضوعات استرتژیک و مهم به شمار می آید، اینکه کشوری بتواند بازار اقتصاد کشورهای دیگر را در اختیار بگیرد این یک هنر مهم و اقتصادی است.

استاندار مازندران، تصریح کرد: امروز در دنیا بحث صادرات از روش های سنتی و منسوخ قدیم عبور کرده و در حوزه دیجیتال در حرکت است، ما نباید در این عرصه مسابقه مهم جهانی در موضوع صادرات از تکنولوژی های جدید و نوین عقب بمانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تیر باید از جبهه صادرات به سوی دشمنان پرتاپ شود

آخرین تیر باید از جبهه صادرات به سوی دشمنان پرتاپ شود