مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 16:252022-01-04بين الملل

شکایت فلسطین از دورویی یاییر لاپید در قبال جامعه جهانی


وزارت خارجه فلسطین امروز سه شنبه اظهار کرد: اظهارات لاپید دال بر آن است که مواضعش با راست گراهای اسراییلی که حق ملت فلسطین را به رسمیت نمی شناسند، - تفاوتی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صدی البلد، وزارت خارجه فلسطین افزود، یاییر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نه حق ملت فلسطین را به رسمیت می شناسد و نه در حال حاضر حل و فصل با فلسطینی ها را قبول دارد.

این وزارتخانه افزود: لاپید با دو زبان حرف می زند، زبانی خطاب به افکار عمومی جهان و جامعه جهانی که از رهگذر آن تمایل به صلح و دیدگاه مثبت نسبت به قطعنامه های بین المللی را نشان می دهد و زبان دیگری که خطاب به جامعه اسراییل و رسانه های اسراییل است زمانی که با آنها طرف صحبت می شود مواضعش کاملا تغییر می کند.

او خودش را با دیدگاه های راست گراهای اسراییل در ائتلاف حاکم هماهنگ می کند که نشان از دوگانگی مواضع و گفتمانش دارد.

وزارت خارجه فلسطین ادامه داد: در حالی که لاپید تلاش می کند همانطور که با وزیران خارجه اتحادیه اروپا رخ داد به جهان القا کند که حامی راه حل دو کشوری است؛ اما واقعیت او در اظهارات هر روزه اش خطاب به خبرنگاران اسراییلی خودنمایی می کند زمانی که در زمینه دروغ بودن نژادپرستی اسراییل و تمایلش به دستاوردهای دیپلماتیک فلسطین در سطح جهانی از جمله کمیته حقوق بشر و بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت فلسطین از دورویی یاییر لاپید در قبال جامعه جهانی

شکایت فلسطین از دورویی یاییر لاپید در قبال جامعه جهانی