مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 15:552022-01-04سياسي

آخرین اخبار از سیلاب جنوب کشور/ دولت و سپاه پای کار مناطق سیل زده


خبرگزاری فارس، سردبیری استان ها؛ بارش سیلابی باران در استان های جنوبی کشور در سه روز اخیر خسارات فراوانی به جای گذاشته است.

آبگرفتگی 2000 خانه و 5 شهرستان درگیر این چند اخیر بود.

    سیستان و بلوچستان  آبگرفتگی 2000 خانه و 5 شهرستان درگیر سیلاب در سیستان و بلوچستان بارش باران در سیستان و بلوچستان از 8 دی ماه جاری آغاز شده و به صورت متناوب و پراکنده همچنان ادامه دارد.

بارش های کم نظیر در تعدادی از شهرستان های جنوبی استان سیستان و بلوچستان علی الخصوص در دو شهرستان چابهار و کنارک در چند روز اخیر موجب آبگرفتگی اکثر معابر و منازل مردم در این شهرستان ها شد و خساراتی را نیز به زیرساخت ها وارد کرد.

همچنین بر اثر ریزش آوار ناشی از بارندگی های شدید 48 ساعت گذشته، 2 نفر یک مادر 38 ساله و یک کودک 3 ساله زیر آوار ماندند و جان خود را در این حادثه ناگوار از دست دادند.

جلال الدین قادری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: 8 مسیر مسدود شده ناشی از بارندگی های اخیر در جنوب استان با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری این اداره کل بازگشایی شده و هم اکنون تردد در آنها در جریان است.

قادری افزود: 440 نیروی راهداری این اداره کل همزمان با هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید در قالب 35 اکیپ با 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از سیلاب جنوب کشور/ دولت و سپاه پای کار مناطق سیل زده

آخرین اخبار از سیلاب جنوب کشور/ دولت و سپاه پای کار مناطق سیل زده