مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 14:402022-01-04حوادث

دستگیری 4 سارق با 80 فقره سرقت در بجنورد


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 4 سارق سابقه دار با 80 فقره سرقت در بجنورد خبر داد و گفت: طی رسیدگی به این پرونده 10 مال خر نیز شناسایی شدند.

- اظهار داشت: در پی اعلام چندین مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: در عملیات غافلگیرانه ای 4 سارق سابقه دار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 80 فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی و دولتی ازجمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.

مطهری زاده با بیان اینکه در روند رسیدگی به این پرونده 10 مال خر نیز مورد شناسایی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 سارق با 80 فقره سرقت در بجنورد

دستگیری 4 سارق با 80 فقره سرقت در بجنورد