مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:302022-01-04اجتماعي

آسمانی شدن خیری مدرسه ساز/ او در بستر بیماری هم به فکر تحصیل بچه های محروم بود


سید هادی موجانی در این چند ماه اخیر درگیر بیماری شد اما باز هم حواسش به دانش آموزان و سرپناه ایمن برای تحصیلشان بود؛ به طوری که وقتی چندی پیش رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به عیادتش رفته بود، - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: تقریبا در تمام برنامه های خیرین حضور داشت.

مردی آرام و مهربان که دلش می خواست تمام بچه ها از نعمت تحصیل بهره مند شوند؛ او و مرحوم حافظی رییس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، همسایه دیوار به دیوار بودند و دوستانی شدند که تا پایان عمر، راه ارزشمند مدرسه سازی را با هم طی کردند.

  سید هادی موجانی بعد از دست دادن پدر، مصمم به مدرسه سازی شد تا یاد او و مادرش را زنده نگه دارد؛ او 14 مدرسه با بیش از 150 کلاس درس در شهرستان های استان تهران بنا کرد و بانی ساخت 2 بیمارستان در منطقه محروم جنوب تهران بود؛ مرحوم موجانی در اکثر مؤسسات خیریه عضو بود و علاوه بر مدرسه سازی در امر مدرسه یاری هم اقدامات ارزشمندی انجام داد.

سید هادی موجانی در این چند ماه اخیر درگیر بیماری شد اما باز هم حواسش به دانش آموزان و سرپناه ایمن برای تحصیلشان بود؛ به طوری که وقتی چندی پیش مهراله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به عیادتش رفته بود، درباره وضعیت مدارس شهرستان های استان تهران گزارشی ارائه کرد و خواستار توجه به وضعیت مدارس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمانی شدن خیری مدرسه ساز/ او در بستر بیماری هم به فکر تحصیل بچه های محروم بود

آسمانی شدن خیری مدرسه ساز/ او در بستر بیماری هم به فکر تحصیل بچه های محروم بود