مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 11:302022-01-04اجتماعي

پلیس شدن رضا کوچولو انگیزه ای برای درمان شد


رضا کوچولو که مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند لباس پلیس راهور را بر تن کرد و برای ادامه درمان اش روحیه ای مضاعف گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، چند وقتی است رضا کوچولو از یک بیماری صعب العلاج رنج می برد و در حال پیگیری روند درمانی در یکی از بیمارستان های شهر اصفهان است.

این فرشته زیبا که آرزوی زیادی برای پلیس شدن و پوشیدن لباس مقدس انتظامی بر تن را دارد چند روزی بود که برای ادامه درمان اش روحیه منفی داشت و روند درمانی با مشکل روبرو شده بود.

در این بین یکی از کارکنان پلیس راهور از موضوع مطلع و آن را به سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اطلاع می دهد که بلافاصله رضا کوچولو را به ستاد پلیس راهور می آورند.

با هماهنگی های انجام شده، رضا با لباس پلیس راهور در ستاد پلیس راهور اصفهان حاضر و سرهنگ محمدی نیز پس از ادای احترام نظامی به او هدایایی نیز تقدیم و ساعاتی را در کنار او گذراند.

بعد از این اتفاق، روحیه رضا بسیار عالی شد و برای ادامه روند درمانی به بیمارستان انتقال داده شد و امید است این فرشته الهی بتواند با دعای خیر همه مردم بیماری اش را شکست دهد و به زندگی عادی برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس شدن رضا کوچولو انگیزه ای برای درمان شد

پلیس شدن رضا کوچولو انگیزه ای برای درمان شد